TOIMITUSEHDOT
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 7.4.2022 alkaen. Päivitetty 8.4.2022.
Verkkokauppa
Noronen Huonekalut / Sepon Kaluste Oy
Tallivirrantie 8
77700 Rautalampi
045 199 0270
info@noronen.fi
noronen.fi
0583858-2
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilaamalla hyväksyt toimitusehtomme.
Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Painamalla ”Osta” -painiketta kassasivulla hyväksyt maksupalventarjoajan ja Sepon Kaluste Oy:n yleiset ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos et löydä tilausvahvistusta, tarkasta roskapostisuodatin. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme info@noronen.fi. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelumme kanssa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Ilmoita meille välittömästi tilauksen jälkeen, jos huomaat tilauksesi tiedoissa virheitä.
Toimitustavat ja -kulut
Toimitus on mahdollista vain Manner-Suomeen. Toimituskulut sisältävät rahti- ja pakkauskulut. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Kassalla saat kaikki toimitustavat näkyville, kun olet syöttänyt postinumerosi. Olethan tarkka toimituskulujen kanssa, emme voi teknisistä syistä johtuen palauttaa liikaa maksettuja toimituskuluja vaikka haluaisit vaihtaa toimitustapaa.
Nouto jälleenmyyjältä. Voit valita toimitustavaksi “Nouto jälleenmyyjältä” ja sopia noudosta valitun jälleenmyyjän kanssa, kunhan olet ensin saanut ilmoituksen tilauksesi valmistumisesta sähköpostitse. Jälleenmyyjien tiedot löytyvät osoitteesta https://noronen.fi/jalleenmyyjat/.
Saat näkyviin kaikki toimitustavat syöttämällä postinumerosi ensimmäiseen kenttään. Ilman tätä kaikki toimitustavat eivät näy.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Manner-Suomeen vaihtelevat viiden ja kahdeksan viikon välillä. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin kerrotaan tuotteen tiedoissa. Ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Vaihto- ja palautusehdot
Valmiilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske tilauksesta tehtyjä tuotteita ilman valmistajan virhettä. Kaikki huonekalut tehdään tilauksesta.
Palautusta tehdessäsi, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme: info@noronen.fi ja kerromme sinulle palautusohjeet.
Palautuksesta tulee ilmoittaa 14 vuorokauden sisällä tuotteiden noutopäivästä. Palautusilmoituksen vastaanottamisen jälkeen tuote on lähetettävä meille 14 vuorokauden sisällä. Käsittelemme palautuksen mahdollisimman pian sen saavuttua meille takaisin, mutta kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden sisällä palautumisesta.
Palautukset tapahtuvat asiakkaan omalla kustannuksella ja niistä sovitaan aina erikseen. Tuotteen noutamatta jättäminen ei ole palauttamista.
Palautettavan tuotteen tulee ehdottomasti olla käyttämätön ja myyntikuntoinen. Pakkauksessa olevat tuotelaput tulee palauttaa mukana, eikä tuotteessa kiinni olevia lappuja saa irrottaa. Virhetapauksissa tuotetta ei saa mennä ensin itse korjaamaan / pesemään / muuttamaan mitenkään ennen kuin on ottanut yhteyttä meihin. Ota aina ensin meihin yhteyttä kaikenlaisissa reklamaatiotapauksissa. Reklamaatiot käsittelemme vain sähköpostin välityksellä. Tämä siksi, että tieto tavoittaa oikeat henkilöt nopeimmin ja varmimmin. Laitathan siis mahdollisen reklamaation kuvien kera ystävällisesti sähköpostiin.
Mikäli tuotetta on käytetty, se on likaantunut, on lemmikkien karvoissa tms. on arvon alenema 100% emmekä hyvitä tuotetta. Tällöin tuote palautetaan asiakkaalle asiakkaan omalla kustannuksella.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti meille sähköpostilla info@noronen.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi paketin noudettuasi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.